محصولات, مدیریت و نظارت Monitoring

مانیتورینگ و مدیریت با Manage Engine

مانیتورینگ و مدیریت با Manage Engine

مانیتورینگ و مدیریت با Manage Engine

شرکت Manage Engine یکی از شرکت های زیر مجموعه Zoho Corp ، در حوزه نرم افزارهای تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات می باشد که بیش از یک دهه، پاسخ دهنده نیازمندی سازمان ها در بیش از 200 کشور جهان بوده است. امروزه این شرکت توانسته است به طور متوسط روزانه بالغ بر 2000 مشتری (سازمان/ شرکت) راضی به مشتریان خود اضافه کند، که تعداد زیادی از آنها در میان 500 شرکت برتر نشریه Fortune می باشند.

این شرکت در کنار راه کارهای متفاوتی که ارائه می دهد توانسته است راهکار مناسبی در جهت افزایش کارایی و بهره وریم سازمانها در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و با استفاده از سیستم ServiceDesk Plus و مبتنی بر فرآیندهای ITIL ارائه نماید.

این سامانه قدرتمند و در عین حال کاملا داینامیک/ انعطاف پذیر در حوزه تخصصی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) که با تکنولوژی Java برنامه نویسی شده است بسته به نوع و بر حسب نیازهای مشتریان خود از یک سو و با ملاک قرار دادن و در نظر گرفتن شرایط و محیط پیاده‌سازی سیستم از جمله منابع (Resources) و ظرفیت‌های (Capabilities) موجود در هر سازمان به طور مجزا از سوی دیگر و چنانچه به طور علمی و دقیق و بر مبنای اصول استاندارد (بِهروِش) بین المللی ITIL پیاده‌سازی گردد می‌تواند اغلب نیازهای موجود در واحد فناوری اطلاعات یک سازمان را مرتفع نماید.

این سیستم مبتنی بر وب، راهکاری تلفیقی از امکانات متفاوت می‌باشد که تاکنون توانسته است مورد اطمینان بیش از 3،000،000 مدیر فناوری اطلاعات و نیز 180،000 سازمان مختلف در اقصی نقاط جهان قرار گرفته و سامانه‌ای قابل اطمینان برای مدیریت پیشخوان خدمات فناوری اطلاعات (IT Service Desk Management) و مدیریت دارایی (Asset Management)های آنها باشد.در ادامه به برخی از ابزارهای پرکاربرد Manage Engine اشاره خواهیم کرد.

برخی از ابزارهای پرکاربرد Manage Engine

  • ServiceDesk Plus 
    یک نرم افزار بسیار حرفه ای و محبوب تحت وب مبتنی بر ITIL است که برای مدیریت حوادث، درخواستها، مشکلات، تغییرات، پروژه ها، دارایی ها، SLA ها مورد استقاده قرار می گیرد و توسط بیش از ۲۰۰ هزار سازمان در سراسر جهان مورد تایید واقع شده است .
  • Op ManagerPlu
    مدیریت یکپارچه شبکه یک نرم افزار تحت وب برای مانیتورینگ است که در سال ۲۰۱۷ بعنوان برترین نرم افزار مانیتورینگ جهان نیز شناخته شد و نرم افزاری است Agent Less که بصورت ۵ به ۱ است یعنی عملیات : نظارت بر شبکه، تجزیه و تحلیل پهنای باند، مدیریت پیکربندی، مدیریت ورود به سیستم فایروال، آدرس IP و مدیریت پورت سوئیچ  را همزمان با هم در خود دارد.
  • Event Log Analyzer
    تجزیه و تحلیل داده های ورودی به سیستم از تمام دستگاه ها در یک شبکه با گزارش های از پیش تعیین شده و اعلام هشدارهایی امنیت، را ارایه خواهد کرد از این نرم افزار برای داشتن یک دید وسیع از خطرات و تهدیدات بالقوه در شبکه و جلوگیری از حمله و متوقف کردن این خطرات استفاده می شود.
  • Applications Manager
    مانیتورینگ کارایی نرم افزارها، نرم افزار تحت وبی است که به عملیات IT و تیم های توسعه کمک می کند تا مشکلات مربوط به عملکرد نرم افزارها را از لینک به صورت یک کد مشخص، مانیتور و پیگیری نماید.
  • Asset Explorer
    یک راه حل جامع ITAM که اجازه می دهد تا تیم های IT  نسبت به کاوش، پیگیری و مدیریت تمام سخت افزار و نرم افزار IT در سازمان خود اقدام نمایند این راه حل خود بخشی از نرم افزار سرویس دسک پلاس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *