مطالب

بهترین دید، محافظت و پاسخ گویی در جهان

ببینید . متوقفش کنید. ایمن کنید.

 خطرات پنهان را در معرض دید قرار دهید

دید برتر در فعالیتهای پرخطر، ترافیک مشکوک و تهدیدهای پیشرفته به شما کمک می کند تا کنترل شبکه خود را دوباره به دست آورید.

تهدید های نا شناخته را متوقف کنید

فن آوری های قدرتمند حفاظت نسل بعدی مانند یادگیری عمیق و جلوگیری از نفوذ، سازمان شما را ایمن نگه می دارد.

ایزوله کردن سیستم های ویروسی

پاسخ اتوماتیک به تهدید بلافاصله سیستم های آلوده شده را در شبکه شناسایی و ایزوله می کند و از گسترش تهدید ها جلوگیری می کند.

خطرات و تهدید های پنهان را ببینید

مثل گذشته که هرگز ندیده اید

Sophos XG Firewall دیده بی سابقه ای را به طور مستقیم از مرکز کنترل به شبکه، کاربران و برنامه های شما ارائه می دهد. شما همچنین می توانید گزارشات جعبه ای غنی و گزینه ای برای اضافه کردن Sophos iView برای گزارش متمرکز در چندین فایروال را دریافت نمایید.

  • پیام ها و اطلاعیه های مهم سیستم را مشاهده کنید.
  • پیام هایی درباره دسترسی های دستگاه، ثبت نام، مجوزها و به روز رسانی های سیستم عامل را مشاهده کنید.

با استفاده از نسخه آزمایشی آنلاین XG Firewall بدون نیاز به نصب و خرید لایسنس با تمامی ویژگی ها آشنا شوید.

تهدید های ناشناخته را متوقف کنید . بکشید.

XG Firewall بهترین محافظت در برابر آخرین تهدیدات پیشرفته مانند باج افزار، رمزنگاری، ربات ها، کرم ها، هک ها، نقص ها و APT ها را ارائه می دهد.

  1. سندباکس قدرتمند
  2. یادگیری عمیق با هوش مصنوعی
  3. IPS با بالاترین عملکرد
  4. محافظت از تهدید های پیشرفته
  5. محافظت از وب با AV دوگانه، بازرسی SSL

قدرتمند با Deep Learning

در ابتدای صنعت، XG Firewall با تکنولوژی Deep Learning در Sophos Sandstorm سندباکش ما ادغام شده است. این مورد توسط دانشمندان داده ما در Sophos Lab  تهیه شده است تا بهترین نرخ های تشخیص بدون استفاده از امضاها در صنعت را ارائه دهند. این مورد بدافزارهایی را که در بین ترافیک های مشکوک در کمین هستند را به طور موثر جلب میکند. این فقط یکی از راه هایی است که Xg Firewall جلوی تهدیدهای ناشناخته را می گیرد.

Intercepting Exploits

XG Firewall با یکی از بهترین تکنولوژی ها ما در زمینه حفاظت از نقطه پایان نسل جدید Intercept X ادغام شده است و مانند پیشگیری از سوء استفاده و CryptoGuard Protection برای شناسایی سوء استفاده از بد افزارها و باج افزارها قبل از اینکه وارد شبکه شما شوند را در اختیاز شما قرار می دهد. همراه با سیستم پیشگیری از عملکرد ما IPS می باشد که دیگر مهم نیست که آیا هکر در تلاش است که از آسیب پذیری شبکه یا آسیب پذیری نقطه انتهای بهره ببرد، XG Firewall آن را متوقف می کند.

 شبکه خود را تحت کنترل خود قرار دهید

دستیابی به موفقیت در برنامه ای با دید و کنترل بیشتر

کنترل برنامه های هماهنگ شده

به طور اتوماتیک صد ها برنامه نا شناخته را شناسایی کرده، گریزان، و سفارشی شده ویندوز و برنامه های Mac به راحتی برنامه های مورد نظر خود را در اولویت قرار می دهید و برنامه هایی را که نمی خواهید مسدود کنید.

CASB و برنامه ابری قابل مشاهده

قابلیت مشاهده برنامه های ابری با تمام مرورگر ها قابل شناسایی بوده و سرویس های ابری برای شناسایی Shadow IT و داده در خطر هستند ومی توان به سرعت و آسانی تحت کنترل قرار داد.

ایزوله کردن سیستم های عفونی

Sophos XG Firewall تنها راه امنتی شبکه است که قادر می باشد منبع عفونت در شبکه شما را به طور کامل شناسایی کند و به طور خودکار دسترسی به سایر منابع شبکه را در پاسخ محدود نماید. این امر با استفاده از Sophos Security Heartbeat این امکان بی نظیر را در اختیار ما قرار می دهد.

 خطرات پنهان را در معرض دید قرار دهید

دید برتر در فعالیتهای پرخطر، ترافیک مشکوک و تهدیدهای پیشرفته به شما کمک می کند تا کنترل شبکه خود را دوباره به دست آورید.

نظارت بر سلامت شبکه

XG Firewall نه تنها فعالیت شبکه میزبان را رصد می کند، بلکه وضعیت سلامی را مستقیما از تقاط انتهایی شما دریافت می کند، بنابراین شما باید دید دائمی در سلامت کل شبکه خود داشته باشید.

سیستم های آلوده را شناسایی کنید

XG Firewall فورا به شما هشدار می دهد سیستم های سازش شده را در شبکه خود را با جزئیات کامل از جمله IP آدرس، کاربر ، و فرآیند، می باشد ، به این ترتیب شما دیگر نیاز نیست به دنبال اطلاعات باشید.

قبل از سرایط سیستم های آلوده را ایزوله نمایید

XG Firewall به طور منحصر به فرد سلامت میزبان های متصل را در قوانین فایروال شما ادغام می کند، به شما این امکان را می دهد تا زمانیکه آلودکی بر طرف نشده است دسترسی به منابع شبکه را از هر سیستمی که شبکه را به خطر می اندازد محدود نماید.

فایروالی که مثل شما فکر می کند

بنابراین لازم نیست مانند فایروال فکر کنید

ما در مورد نحوه مدیریت قوانین فایروال و سیاست های امنیتی دوباره فکر کرده ایم. Sophos XG یک مدل امنیتی و کنترل یک پارچه قدرتمند و انعطاف پذیر کاملا جدید را اجرا کرده است که به شما این امکان را می دهد که تمام سیاست های کاربر، برنامه و شبکه خود را در مکان بر اساس قانون فایروال مدیریت و مشاهده نمایید.

بالاترین عملکرد در محافظت

لوازم سخت افزاری سری XG بالاترین سطح عملکرد را در صنعت ارائه می دهد و با هر قیمت می توانید نهایت انعطاف پذیری، اتصال نو قابلیت اطمینان را دریافت نمایید.

ساخته شده با کارایی بالا

طراحی و ساخته شده با جدیدترین فن آوری چند هسته ای اینتل، میزان RAM زیاد و ذخیره سازی حالت جامد در هر مدل.

اتصال انعطاف پذیر متناسب با شبکه شما

ما انواع گزینه های اتصال یکپارچه و مدولار ، متناسب با هر مشاغلی از جمله WiFi , 3G/4G , DSL و کابل مسی و فیبر تا 40GE را ارائه می دهد.

استمرار در تجارت

گزینه های استقرار بالا در دسترس و منبع تغذیه و دیسک های اضافی برای اطمینان از اینکه هرگز بیت یا بایتی را از دست ندهید.

مدیریت ابری

Sophos Central بهترین سیستم مدیریت ابری را برای همه محصولات Sophos شما می باشد- از جمله XG Firewall. تنظیم، نظارت و مدیریت روزانه حفاظت از شبکه شما را آسان می کند.

با Sophos Central شما می توانید تمام راه حل های امنیت همگان شده خود را از یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و ما بقیه محصولات محافظتی همه  براحتی برای محافظت از امکانات شما  روی انگشتان شما هستند مانند : Mobile , Email , Wireless و موارد دیگر.

منتظر چی هستید؟

برای هر گونه سوال به صفحه تماس ما بروید و با ما در تماس باشید و با یکی از کارشناسان فروش ما مشورت نمایید.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.