مطالب

تجهیزات فایروال سری SG

تجهیزات سری Sophos SG به منظور ایجاد تعادل مطلوب بین عملکرد و محافظت – برای محیط های متنوع IT طراحی شده اند. اینکه آیا شما برای یک دفتر راه دورکوچک نیاز به راه حل دارید، می خواهد از محیط مدرسه خود محافظت کنید، یا سازمان جهانی هستید که نیاز به ویژگی ها در دسترس و در سطح بالایی از شرکت داشته باشید، تجهیزات سری SG ما به پیشنهاد ویژه برای شما می باشد.

مدلهای رو میزی

تجهیزات فایروال دسک تاپ ما از تمام ویژگی های امنیتی وسایل بزرگتر ما را دارای می باشد اما با با یک دستگاه جمع و جور می توانید از هزینه های خود بکاهید. خواه به دنبال یک راه حل امنیتی کامل برای یک شعبه از شرکت خود باشید و یا به یک فایروال نسل بعدی برای تجارت در حال رشد خود نیاز داشته باشد، طیف وسیعی از مدل های ما می تواند بسیاری از ویژگی ها را به شما ارائه دهد که در هیچ کجای دیگر در دسترس نیست.

SG 105 / 105w Rev.3   SG 115 / 115w Rev.3  SG 125 / 125w Rev.3  SG 135 / 135w Rev.3

مدل های 1U

دستگاه های SG سری 1U از سری فایروال های میان رده بوده و راه حلی ایده آل برای بسیاری از سازمانهای متوسط و توزیع شده می باشد. با گزینه های اتصال انعطاف پذیر خود، آنها به گونه ای طراحی شده اند مه با تغییرات در محیط شما انعطاف پذیر می باشند. همه مدل ها دارای طیف وسیعی از درگاه های کابل مسی و فیبر و سیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای تامین توان مصرفی و گزینه هایی برای اتصال دستگاه های خارجی را ارائه می دهند.

SG 210 Rev.3   SG 230 Rev.2   SG 310 Rev.2  SG 330 Rev.2  SG 430 Rev.2  SG 450 Rev.2

مدل های 2U

مدل های 2U ما، تجهیزات فایروال سطح بالا بوده و برای سازمان های بزرگ توزیع شده و محیط های مرکز داده مناسب می باشد. این فایروال ها با استفاده از جدیدترین فناوری، کارایی بالا و انعطاف پذیری نهایی برای برآورده کردن نیاز های شبکه ساخته شده است.

SG 550 Rev.2   SG 650 Rev.2

برای مطالعه کامل اطلاعات دستگاه ها فایروال سری SG، بروشور ما را مطالعه نمایید.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.