مطالب

تلفیق ، ساده سازی امنیت و شبکه

مدیریت یکپارچه تهدید (UTM) چندین کارکرد امنیتی و شبکه ای را با یک دستگاه یکپارچه برای محافظت از مشاغل و ساده سازی زیر ساخت ها ادغام می نماید. قابلیت های ساده امنیتی و شبکه ای در یک جعبه ، خطر تهدید های سایبری را کاهش می دهد، دسترسی به ابر را امکان پذیر می نماید و منابه را آزاد می کند و رهبران مشاغل را قادر می سازد تا روی مهمترین موارد مانند افزایش درآمد و سودآوری تمرکز کنند.

امنیت داخلی

UTM به عنوان هسته اصلی قابلیت های امنیتی به شما خدمت می کند، بنابراین می توانید هم به حفاظت با دیوار آتش و هم به انطباق دست یابید.

ساده سازی زیر ساخت

یک کنسول واحد و یکپارچه، پیچیدگی موجود در زیر ساختهای سیمی و بیسیم را کاهش می دهد.

آماده سازی ابر با SD-WAN

به راحتی با نرم افزار Microsoft Office 365 ارتباط برقرار می تماید و بدون داشتن تجربه استفاده از برنامه های ابری از آنها استفاده نمایید.

مدیریت ساده

مدیریت مبتنی بر ابر به شما این امکان را می دهد تا با فعال کردن مکانهای شغلی متفاوت ، کارمندانتان را کارآمد تر نمایید.

سریع

Fortinet Security Fabric به شما این امکان را می دهد تا با رشد سازمان خود، محصولاتی مانند endpoint، sandbox و دیگر موارد را اضافه نمایید.

منابع رایگان

مدیریت و شبکه سازی یکپارچه که متناسب شما رشد می کند به شما این امکان را می دهد تا کارمندان با محدودیت منابع را آزاد نمایید تا روی سایر موارد متمرکز شوند.

من دوست دارم درباره مدیریت یکپارچه تهدید اطلاعات بیشتری کسب کنم.

همین الان با من تماس بگیر!!

مدل ها و مشخصات مدیریت تهدید یکپارچه

FortiGate NGFW در مدل های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای محافظت از تهدید و عملکرد شما در دسترس است. FortiGate می تواند به صورت یکپارچه در محیط شما قرار بگیرد و از طریق FortiGate Cloud  قابل مدیریت باشد.

کاتالوگ های دستگاه های FortiGate UTM

 

FortiGate 80E

FortiGate 60E

FortiGate 50E

FortiGate 30E

FortiGate 60D-Rugged

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.