مطالب

Fortigate : آزمایشگاه Fortinet NSS به شرکت های SD-WANAs پیشنهاد می کند که چگونه دید وسیعی و جامعی از امنیت پیشرفته لایه 7 داشته باشند، که شامل محافظت در برابر تهدید، جلوگیری از نفوذ، فیلتر وب و کنترل برنامه ها را در نظر بگیرند، آنها با یک مشکل بزرگ برای مدیریت این موارد دست و پنجه نرم می کنند و آنها عدم دارای بودن دید می باشد. گارتنر تخمین می زند که تا سال 2019 نزدیک به 80 درصد از ترافیک مهم رمز گذاری می شود و 50 درصد از حملات هدفمند به شرکت ها با مخفی شدن در ترافیک رمزگذاری شده به شبکه هایی که فیلتر نشده اند و یا داده های فیلتر نشده صورت می پذیرد، بنابراین استفاده از بازرسی HTTPS یک ضرورت می باشد.

فایروال های نسل بعدی FortiGate از پردازنده های امنیتی مبتنی بر هدف استفاده می کنند و خدمات امنیتی اطلاعاتی را از آزمایشگاه های FortiGuard  برای استفاده از سطح بالای محافظت دریافت می نماید، بازرسی با عملکرد بالا از ترافیک های رمزنگاری شده را انجام می دهد. FortiGate با دیدکامل به برنامه ها، کاربران و شبکه ها، هزینه و پیچیدگی را کاهش می دهد و بهترین کیفیت را برای نسل امنیتی را ارائه می دهد. به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از Fortinet Security Fabric آنها می توانند در سبد امنیتی جامع Fortinet قرار بگیرند و همچنین راه حلهای امنیتی شخص ثالث  در محیط چند رسانه ای برای به اشتراک گذاری اطلاعات تهدید قرار گیرند و وضعیت امنیتی ارتباطی خود را بهبود بخشند.

فیلم های نسل بعدی فایروال های FortiGate

FortiGate: جزئیات محصول نسل بدی فایروال

فایروال های FortiGate با استقرار انعطاف پذیر در لبه هسته شبکه، مرکز داده،  بخش داخلی و ابر را اارئه می دهد. فایروال های FortiGate از پردازنده های هدفمند SPU استفاده می نماید که عملکرد مقیاس پذیر خدمات پیشرفته امنیتی مانند حفاظت از حملات، بازرسی SSL، و با تاخیر فوق العاده کم برای محافظت از بخش های داخلی و محیط های مهم را ارائه می دهد.

FortiGate NGFW دید خودکاری در برنامه های ابری، دستگاه های IOT ارائه می دهد و به صورت خودکار توپولوژی های end to end را بارای نمای کلی از شبکه را جستجو می نماید. FortiGate  بخش اصلی Security Fabric می باشد و با ایجاد یک امنیت قابل اتکا شبکه مارا در برابر حملات نا شناخته ایمن می سازد.

ویژگی های و امکانات

کارایی بالا در حفاظت از تهدید

بالاترین میزان محافظت در برابر تهدیدات در صنعت و عملکرد بازرسی SSL برای محافظت در برابر حملات مخرب مخفی شدن در ترافیک رمزگذاری شده.

اثر بخشی امنیتی معتبر

به روز رسانی های اطلاعاتی به صورت مستقل و مستمر برای افزایش نیروز محافظت در برابر حملات شناخته شده و ناشناخته.

ماموریت محافظت از برنامه های مهم

بالاترین تقسیم بندی مقیاس پذیر و پایین ترین نرخ تاخیر برای محافظت از بخش های شبکه

ارزیابی مداوم ریسک از طریق اتوماسیون

پردش خودکار و ویژگی های حسابرسی برای مقابله با پرسنل امنیتی و حفظ مداوم وضعیت انطباق اعمال شده.

ادغام امنیت یک پارچه

به صورت هوشمندانه تهدیدات و حملات دیجیتالی را به اشتراک بگذاریئ تا محافظت سریع و خودکار صورت پذیرد.

مدیریت امنیت در سطح سازمانی

ارائه خط مشی مداوم امنیتی – یک پنل حساس برای مدیریت دارایی های امنیتی ، صرف نظر از موقعیت مکانی.

FortiGate : مدلها و مشخصات فایروال های نسل بعدی

FortiGate NGFW با دارا بودن مدل های مختلف پاسخگوی نیاز های شما  برای سخت افزارهای سطح پایین و یا لوازم فوق العاده رده بالا برای پاسخگویی به نیازها و الزامات امنیتی و حفاظت از تهدید ها می باشد. این امر تضمین می کند که یک سازمان بزرگ، هسته مرکز داده، و یا بخش های داخلی، FortiGate  می تواند به صورت یکپارچه در محیط شما قرار بگیرد.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.