مطالب

تجهیزات فایروال سری XG

تجهیزات سخت افزاری سری XG ما با جدیدترین فناوری چند هسته ای اینتل، میزان رم بیشتر و ذخیره سازی حالت جامد ساخته شده اند. آیا شما از یک تجارت کوچک یا یک مرکز داده ممحافظت می کنید، و یا در حال پیشروی در یک صنعت هستید: عملکرد و نهایت انعطاف پذیری، اتصال و قابلیت اطمینان در هر حالت را به شما ارائه می دهد.

مدلهای رو میزی

تجهیزات فایروال دسکتاپ ما از تمام ویژگی های امنیتی وسایل بزرگتر ما پشتیبانی می نماید اما در یک اندازه جمع و جور تر و با هزینه کمتری می باشد. خواه به دنبال یک راه حل امنیتی برای یکی از شعبه های خود هستید و یا نیاز به ایجاد امنیت توسط یک فایروال نسل بعدی برای تجارت در حال رشد خود دارید، طیق وسیعی از مدل های ما می تواند بسیاری از ویژگی هایی را که شما به آن نیاز دارید را ارائه دهد که در هیچ کجای دیگر در دسترس نیست.

XG 86 Rev.1   XG 106 Rev.1    XG 115 Rev.3   XG 125 Rev.3   XG 135 Rev.3

مدل های 1U

 

دستگاه های XG سری 1U از سری فایروال های میان رده بوده و راه حلی ایده آل برای بسیاری از سازمانهای متوسط و توزیع شده می باشد. با گزینه های اتصال انعطاف پذیر خود، آنها به گونه ای طراحی شده اند مه با تغییرات در محیط شما انعطاف پذیر می باشند. همه مدل ها دارای طیف وسیعی از درگاه های کابل مسی و فیبر و سیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای تامین توان مصرفی و گزینه هایی برای اتصال دستگاه های خارجی را ارائه می دهند.

XG 210 Rev.3  XG 230 Rev.2   XG 310 Rev.2   XG 330 Rev.2   XG 430 Rev.2   XG 450 Rev.2

مدل های 2U

مدل های 2U ما، تجهیزات فایروال سطح بالا بوده و برای سازمان های بزرگ توزیع شده و محیط های مرکز داده مناسب می باشد. این فایروال ها با استفاده از جدیدترین فناوری، کارایی بالا و انعطاف پذیری نهایی برای برآورده کردن نیاز های شبکه ساخته شده است.

XG 550 Rev.2   XG 650 Rev.2   XG 750 Rev.2

برای مطالعه کامل اطلاعات دستگاه ها فایروال سری XG، بروشور ما را مطالعه نمایید.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.