مطالب

The Ultimate Security Package

حفاظت اثبات شده برای شبکه شما – ساده تر، سریعتر، بهتر.

SG UTM  را هنوز قابل استفاده می باشد و می توانید به Synchronized Security ارتقاء دهید، هر زمان که بخواهید.

Deep Learning Protection

دستگاه Sophos UTM پیشگیری از تهدید را به سطوح بی همتایی سوق می دهد. هوش مصنوعی که در Sophos Sandstorm ساخته شده است، یک شبکه عصبی با یادگیری عمیق می باشد که یک شکل پیشرفته ازیادگیری ماشینی می باشد که بدافزارهای شناخته شده و نا شناخته ارا بدون تکیه بر امضاها ردیابی می نماید.

Sophos UTM 9.4 یکی از اولین محصولات Sophos می باشد که از فناوری پیشرفته نسب بعدی تکنولوژی سند باکس را دارا می باشد.

Sandstorm سطح کاملا جدیدی از باج افزار و محافظت از حمله، دید و تجزیه تحلیل هدفمند را فراهم می نماید. این موضوع می تواند تهدیدات اجتناب ناپذیر را قبل از ورود به شبکه شما را به سرعت و دقت بالا شناسایی نماید.

ویژگی ها Sandstorm شامل :

  1. امتحان کردن، استقرار و مدیریت آسان
  2. مسدود کردن تهدیدات
  3. حفاظت ساده و قدرتمند مبتنی بر ابر

ما آن را ساده نگه داشته ایم

رابط کاربری Sophos UTM را برای شما به صورت بصری و ساده طراحی کرده ایم. به شما این امکان را می دهد که از شبکه و کاربران خود به سرعت محافظت نمایید. که این کار باعث می شود کار روزانه مدیر آسان تر شود.

ویدئو های ما را مشاهده نمایید

مدیریت ساده

Sophos UTM به لطف داشبورد قابل تنظیم خود، مدولار بودن آن استفاده از آن را آسان نموده است.

محافظت از شبکه

به راحتی قوانین فایروال را تنظیم نمایید که چندین مقصد، منبع و خدمات را در بر می گیرد. انسداد و جلوگیری از نفوز توسط IPS .

حافظت از وب

گزینه های استقرار محافظت از وب، تنظیمات قوانین، فیلتر، ابزار تست سیاست ها و گزارشهای داخلی را دارا می باشد.

 کنترل برنامه ها

به راحتی برنامه های وب را به صورت فعال و یا در زمان واقعی با استفاده از مانیتور جریان کنترل نمایید، جایی که می توانید ترافیک برنامه وب را در هنگام پرواز مسدود کنید، شکل دهید، و یا آن را کنترل نمایید.

حفاظت پیشرفته از تهدید ها

ویژگی های Advanced Threat Protection (ATP) شامل حفاظت چند لایه، سند باکس چند لایه و امکان شناسایی میزبان آلوده در شبکه شما.

اتصال دفاتر از راه دور

دستگاه های RED منحصر بفرد ما را به راحتی مستقر و پیکر بندی کنید تا به صورت ایمن با دفاتر خود از راه دور ارتباط برقرار نمایید.

با سرعت نور

ما Sophos UTM را برای ارائه یک عملکرد بی نظیر طراحی کرده ایم. ما UTMخود را با استفاده از فناوری چند هسته ای Intel ، حافظه ذخیره سازی SSD و اسکن محتوا در حافظه ساخته ایم. قوی، نیرومند … سریع

محافظت همه جانبه

ما جدیترین مدل از نسل بعدی فایروال ها را که به آن نیاز دارید و ویژگی هایی که نمی توانید در هر کجا به دست آورید ، ارائه می دهیم- ازجمله این ویژگی ها می توان به رمزنگاری ایمیل، تلفن همراه، وب، و DLP اشاره نمود. بدون سخت افزار اضافی. بدون هزینه اضافی. به سادگی انچه را که می خواهید انتخاب نموده و استفاده نمایید.

حفاظت از شبکه

تمام محافظتی که شما نیاز دارید برای جلوگیری از حملات پیچیده و تهدید های پیشرفته و در عین حال دسترسی ایمن به شبکه توسط کسانی که به انها اعتماد دارید.

حفاظت از بیسیم

با کنترلر بی سیم داخلی UTm که با طیف گسترده ای از اکسس پوینت های کار می کند، می توانید فقط در چند دقیقه شبکه های بیسیم را تنظیم ، مدیریت و ایمن سازید.

حفاظت از ایمیل

محافظت کامل از پیام های SMTP و POP در برابر هرزنامه ها، فیشینگ و از بین رفتن داده ها با محافظت همه جانله و منحصر به فرد ما که رمزگذاری ایمیل مبتنی بر خط مشی را با DLP و ضد هرزنامه را ارائه می دهد.

امنیت وب

محافظت جامع از آخرین تهدیدات وب و ابزار های قدرتمند سیاست گذاری، به شما این اطمینان را می دهد که کاربران شما ایمن می باشند.

محافظت از وب سرورها

سرور های وب و برنامه ها Microsoft Enterprise خود در برابر تلاش ها برای هک کردن ، ضمن دسترسی ایمن به کاربران خارجی با احراز هویت با پروکسی معکوس محافظت می نماید.

سندباکس Sandstorm

Sandstorm سطح کالی از محافظن، دید ئ تجزیه ئ تحلیل حمله های هدفمند را فراهم می نماید. این می تواند تهدیدات اجتناب ناپذیر را از قبل از ورود به شبکه شما را به سرعت و دفت شناسایی کند.

لایسنس های ماژول حفاظت ما را به صورت جداگانه و یا با یکی از لایسنس از قبل آماده شده انتخاب نمایید.

ورود ها و گزارش ها

گزارش های داخلی ما به این معناست که شما دقیقا می دانید که چه اتفاقی برای کاربران خود می افتد. مشکلات را سریع حل کرده و سیاست های خود را شکل داده و ضمن افزایش عملکرد شبکه، کاربران خود را ایمن نگه دارید. گزارش های مفصلی را به صورت استاندارد دریافت می کنید، که بصورت محلی ذخیره می شوند و دیگر نیازی به ابزارهای جداگانه نمی باشد.

  1. نمودارهای جریان در یک نگاه، روند استفاده و فعالیت وب را نشان می دهند
  2. خلاصه ای از فعالیت های روزانه را دریافت می کنید
  3. گمنام سازی گزارش می تواند نام کاربر را در صورت لزوم مخفی کند
  4. ساخته شده در پشتیبانی Syslog  و گزینه های پشتیبان گیری و ورود خودکار

به گزارش بیشتری نیاز دارید؟

اگر چه می توانید تمام گزارش های ورود و گزارش خود را در دستگاه داشته باشید، اما گاهی اوقات شاید به گزارش بیشتری نیاز داشته باشید. برای این کار، می توانید Sophos iView را اضافه نمایید.

تعداد گزارش های استاندارد در هر دستگاه

استقرار انعطاف پذیر

Sophos UTM در انعطاف پذیری استقرار بی همتا است: از میان سخت افزار، نرم افزار، مجازی یا ابر با گزینه های ساده برای دسترسی بالا، خوشه بندی، اتصال به دفاتر، بی سیم و مدیریت متمرکز و گزارش گیری انتخاب نمایید. بر خلاف رقای خود، ما شما را مجبور به مقایسه ویژگی ها و یا عملکرد نمی کنیم – همه ویژگی ها بر روی تمامی محصولات در دسترس می باشد.

سری SG

دستگاه های سخت افزاری سری SG ما با جدیدترین فناوری ها برای بهترین عملکرد ساخته شده است.

نرم افزار و مجازی

UTM را بر روی سخت افزار سرور خود نصب نمایید و یا محیط مجازی خود را که شامل VMware , Citrix, Microsoft Hyper-V و KVM می باشد را راه اندازی نمایید.

ابر

Sophos UTM در این صنعت یک رهبر بوده و یک راه حل برتر برای تامین امنیت زیر ساخت های شبکه وب و خدمات آمازون می باشد.

منتظر چی هستید؟

برای هر گونه سوال به صفحه تماس ما بروید و با ما در تماس باشید و با یکی از کارشناسان فروش ما مشورت نمایید.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.