ابزارهای پویش امنیتی ScannerTools, محصولات

اسکنر آسیب پذیری Nessus

اسکنر آسیب پذیری Nessus

یکی از بهترین ابزارهای ارزیابی میزان آسیب پذیری دستگاه های تحت شبکه ابزار Nessus Pro می باشد. از نقاط قوت این ابزار، راه اندازی و پیاده سازی آسان آن بوده و کاربر میتواند تسلط خوبی بر روی آن داشته باشد.گزارش های ارائه شده از طرف این ابزار بسیار سریع ، جامع و موثر بوده و نوع گزارش به نحویست که برای شناسایی و رفع آسیب بسیار موثر است. لازم به توضیح است محصولات Nessus Pro در قالب 1،2و3 ساله عرضه شده و در مقایسه با رقبای خود قیمتی بسیار منطقی و رقابتی دارد.پیشنهاد ما برای استفاده از این محصول مختص سازمانهای کوچک و متوسط خواهد بود. Nessus یک انقلاب متفاوتی در ارزیابی میزان آسیب پذیری ایجاد کرده و کاملا فراتر از یک اسکنر شرکتی خودنمایی میکند.

در آزمون های نفوذپذیری، دو روش White Box و Black Box وجود دارد که Nessus قادر است بر پایه ی این دو آزمون عمل کند. Nessus از انواع ساختارهای مختلف به منظور اسکن پشتیبانی می کند. این ساختارها شامل سیستم عامل های مختلف، انواع مجازی سازها و پروتکل های شبکه می باشد. هسته ی اصلی Nessus، پلاگین های آن هستند. در واقع هریک پلاگین ها بیانگر یک آسیب پذیری است که Nessus آنها را در دسته بندی مشخصی قرار داده است.

  • هزینه مالکیت پایین
    اسکن کامل آسیب پذیری ها با اسکن نامحدود در برابر IP های نامحدود در قبال هزینه ی پایین
  • سهولت در استفاده
    ایجاد یک Policy بسیار ساده است و فقط نیاز به چند کلیک برای اسکن کامل کل شبکه دارد
  • تشخیص جامع
    پوشش تکنولوژی های بیشتر و در نتیجه شناسایی آسیب پذیری های بیشتر و میزان تشخیص بالا
  • تسهیل رشد و پیشرفت
    مهاجرت ساده به tenable.io با استفاده از ابزارهای مهاجرت سریع و امکان انتقال از سیستم های مشابه در اختیار کاربر قرار می گیرد.
  • حفاظت بی نقص
    ارائه افزونه هایی که پاسخ های به موقع را برای آخرین آسیب پذیری ها ارائه می دهند
  • سریع و دقیق
    اسکن سریع با سرعت بالا با False- Posstive کم، به شما امکان می دهد تا سریعا آسیب پذیری هایی را که برای اولین بار نیاز به پاکسازی دارند شناسایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *